Over ons

Transsmart heeft een pal(let) aan slimme en kostenbesparende verzendoplossingen.
Maak je logistieke proces beter, sneller en inzichtelijker.

Logistieke processen zijn vaak behoorlijk complex. Welke vervoerders, labels, rapportages, pakbonnen en berichtgevingen passen het beste bij uw organisatie en uw klant? Het is verbazingwekkend dat ondanks de vele automatiseringsmogelijkheden, met betrekking tot operationele- en logistieke processen, er veel kansen onbenut blijven.

De meeste bedrijven hebben hun interne logistiek via ERP-systemen perfect georganiseerd tot de eigen magazijndeur. Het externe transport richting de klant, hét visitekaartje in onze ogen, blijft helaas vaak achter op de rest.

Onze allerbelangrijkste drijfveer, sinds de start van Transsmart in 2008, is om de logistieke verbinding tussen magazijn, vervoerder en klant vlekkeloos te laten verlopen. Van front-end tot back-end. Van een locatie selectietool tot labels printen tot de Track & Trace-tool.

Onze cloud-oplossingen zijn naadloos geïntegreerd met maar liefst 50 ERP-, webshop-, WMS- en zelfbouwsystemen en meer dan 240 vervoerders. Dagelijks worden er meer dan 10.000 zendingen geboekt en verzonden naar maar liefst 150 landen wereldwijd! Ons systeem wordt 24/7 door ruim 1200 nationale en internationale klanten gebruikt.

Alleen met unieke i.p.v. standaard transport & logistiek oplossingen maak je het verschil! Daarom denkt Transsmart, always out of the box.

Ben je benieuwd welke logistieke oplossingen jouw organisatie ten goede komen? Neem dan contact op met verkoopbinnendienst@transsmart.com of bel +31(0)88-1260302